CERC UBB 2015-2016        CERC UTCN 2015        

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Vizită la Aşchileul Mare


   Fiecare dintre noi îşi aminteşte, probabil, care a fost cel dintâi dar al copilăriei, venit într-un ajun de Crăciun. Orice copil s-a bucurat cândva, atât de mult de dovada că Moş Crăciun există, încât e imposibil să fi uitat ceea ce a găsit sub bradul împodobit. Dar nu ne-am bucurat cu toţii de cadouri consistente, mese festive, ba chiar şi de mirosul bradului, astfel că bătrânul cu barbă albă n-a lipsit nici anul acesta, trimiţându-şi spiriduşii să-i ofere o mână de ajutor. Şi iată că spiriduşii Consiliului Elevilor al liceului nostru, coordonaţi de doamna profesoară Lucreţia Stănculescu, au împlinit miracolul Crăciunului pentru copiii din satul Aşchileul Mare.

   Ne-am mobilizat, am fost uniţi, iar ziua cea mare sosise. Şi ca în orice poveste cu final fericit, era necesar să avem şi o mică încurcătură. În ziua cu pricina am rămas fără mijloc de transport, dar nu ne-am descurajat şi am izbutit. Ajunşi în Aşchileul Mare, parţial îngheţaţi de frig, alături de Moş Crăciun, le-am făcut o surpriză copiilor din sat. Uimiţi de condiţiile în care aceştia studiau, am colindat fiecare clasă. Bucuria din ochii copilaşilor era de nedescris, căldura cu care ne-au întampinat era măgulitoare, iar prezenţa moşului i-a fermecat.
   Aşadar, am plecat împliniţi, cu gândul că am reuşit să îndeplinim rolul de spiriduşi, aducând bucuria pe feţele copilaşilor din Aşchileul Mare.
Roxana Bugnariu, clasa a X-a B

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu